fbpx

Hogyan segít a Nap abban hogy jól aludjunk?

A stressz tönkreteszi az éjszakai pihenést

Tény, hogy a nappali stressz nem csak az ébrenlét óráit, de az éjszakáinkat is nehezebbé teszi. Egy fárasztó, gondokkal terhes nap után nehéz kikapcsolni, elengedni a nehézségeket. Ha úgy érezzük, hogy a mindent megteszünk azért, hogy csökkentsük a stresszt, de mégsem járunk sikerrel, előfordulhat hogy egyszerűen vitaminhiányban szenvedünk. Hiába étkezünk rendszeresen és egészségesen? Nem segít már a jóga, a meditáció?

Fordítsuk figyelmünket a vitaminok és legfőképpen a D-vitamin felé!

A D-vitamin a cirkadián ritmus (a szervezet élettani napszaki ritmusa), vagyis a biológiai óránk fő szabályozója. Ha a D-vitamin nincs jelen elegendő mennyiségben a szervezetben, akkor először az immunrendszer szenved károsodást. Másodszor az alvásminőségünk romlik, mert a D-vitamin hiánya többszöri, kontrollálatlan ébredést okoz. Ráadásul az agyunk is jobban öregszik és a csontjaink is törékenyebbek lesznek. Megállapították azt, hogy a D-vitamin-hiányban szenvedőknél a fájdalomérzet is nagyobb, mint azoknál, akiknél a vitaminszint normális.

Szerencsére rendelkezésünkre áll egy kiapadhatatlan D-vitamin forrás, a nap!

Ahhoz, hogy nyugodtan aludhasson és végre élvezhesse az éjszakai pihenést, elegendő minden nap legalább egy órán át a szabadban tartózkodni. Hagyja, hogy a nap felmelegítse és ne féljen ezektől a még hideg napoktól sem, a szabadban töltött időnek köszönhetően időjárástól függetlenül jobb lesz a kedve és jobban fog pihenni is!

Ha pedig extra segítségre van szüksége, látogasson el hozzánk és válasszon a 100%-ban olasz Morfeus matracok közül, melyek garantálják, hogy kipihentebben fog ébredni minden reggel!